AUDIENȚĂ.Zilnic, programele canalului public TVR 1 încep la ora 6:55 cu difuzarea Imnului României, „Deșteaptă-te, române!”. De la începutul acestui an, Imnul a avut o audiență medie de 50.860 de români pe minut. Cei mai mulți români au vârste cuprinse între 45 și 54 de ani: 28,2%, scrie Forbes România.
Câți români ascultă în fiecare zi Imnul României?
EMISIUNE MILITARĂ.„Pro Patria” (TVR 1), emisiunea care prezintă în fiecare sâmbătă activitățile desfășurate de Armata Română, a avut în 2012 o audiență medie de 101.000 telespectatori pe minut, la nivel național. Aproape 51% dintre telespectatorii care au urmărit ce mai fac militarii români au fost femei, scrie Forbes România.
„Pro Patria” este un program realizat de Redacţia Emisiunilor Militare de Televiziune din cadrul Ministerului Apărării Naţionale. Este una dintre cele mai vechi emisiuni de la TVR 1. A fost lansată în 1968, cu titlul „De strajă patriei”. În ultimii trei ani ai dictaturii ceaușiste, aceasta a fost suspendată. Din 1990, a fost reintrodusă în grila TVR 1 sub numele „Pro Patria” și este difuzată sâmbăta, între orele 12:00 – 12:30.
Militari români, pentru onor înainte prezentați… ratingul!
PREMII PENTRU FEMEILE EXTRAORDINARE.Revista „Avantaje“ le-a premiat marţi seara pe femeile extraordinare ale anului 2012. Carmen Avram a fost laureată cu premiul ,,Excelenţa în jurnalismul social“ pentru reportajele emisiunii „În premieră“, difuzată de Antena 3, scrIe Adevărul. Printre personalităţile prezente la eveniment s-au numărat Andreea Marin, Diana Şucu şi Raed Arafat.
Carmen Avram, premiul „Excelenţa în jurnalismul social“ la Gala Premiilor Femeia Anului 2012
RECORD.Este oficial: Instagram este folosit de peste 100 de milioane de oameni pentru a împărtăși fotografii cu mâncare, peisaje, pisici, în mai multe culori. Compania a ajuns la acest numar de utilizatori în