Bianca Ioan, directorul de Marketing Programe EMBA Asebuss, explică în ce constă un astfel de curs şi cui i se adresează În timpul cursurilor de Executive MBA, studenţii analizează
Bianca Ioan, directorul de Marketing Programe EMBA Asebuss, explică în ce constă un astfel de curs şi cui i se adresează
În timpul cursurilor de Executive MBA, studenţii analizează sute de cazuri reale ale unor firme din diferite domenii de activitate.
Atât MBA-ul (Master of Business Administration), cât şi EMBA-ul (Executive Master of Business Administration) sunt programe de excelenţă în administrarea afacerilor.
"Deosebirea esenţială între programele Executive şi cele MBA constă în faptul că cele EMBA pun accentul pe experienţa managerială şi pe metoda studiilor de caz. Acestea sunt abordate din perspectiva de top management", a explicat Bianca Ioan, director de Marketing Programe EMBA Asebuss.
Cursanţii sunt directori
Conceptul de experienţă managerială se referă la persoanele care deţin funcţii de conducere la nivel mediu sau superior, chiar dacă pregătirea lor universitară nu este una economică. "Cursanţii ASEBUSS sunt directori generali, directori financiari, de vânzări sau de marketing (şefi de departamente), consultanţi, întreprinzători, doctori, avocaţi etc. - toţi cei care coordonează echipe, gestionează resurse sau administrează diverse proiecte", a exemplificat Bianca Ioan.
Program interactiv
În cadrul programelor EMBA predau profesori special pregătiţi în acest scop care aplică metode de predare ce valorifică la maximum experienţa managerială a cursanţilor.
"De altfel, toţi cursanţii recunosc încă din primele luni ale programului imensul avantaj de a învăţa atât de la profesori, cât şi de la colegii de clasă. Fiecare are o experienţă relevantă în domeniul în care lucrează", a adăugat Bianca Ioan.
În opinia e