Preşedintele CNA, Laura Georgescu, a declarat, marţi, că publicitatea TV ar trebui să fie "la vedere", iar televiziunile ar putea să posteze pe ecran, în colţul din dreapta sus, un contor care să numere minutele de publicitate.
Laura Georgescu a declarat, în şedinţa de marţi, că CNA primeşte săptămânal 25-30 de sesizări cu privire la minutele de publicitate difuzate în timpul programelor de televiziune.
Astfel, Laura Georgescu a propus, marţi, şi membrii CNA au aprobat ca în următoarea şedinţă a Consiliului, care va avea loc joi, să fie discutat un proiect de decizie prin care publicitatea TV să fie "la vedere".
Ea a mai spus că un contor ar putea fi postat pe ecran, în colţul din dreapta sus, şi ar putea număra efectiv minutele din calupul de publicitate. "Când încep minutele de publicitate contorul să se mişte. Aşa avem acoperire pentru toate părţile implicate", a mai spus preşedintele CNA.
Laura Georgescu a mai spus că acel contor se va opri în momentul difuzării altor programe şi va reîncepe să funcţioneze când va fi difuzat următorul calup de publicitate.
Potrivit articolului 35, alineatul 1 din Legea audiovizualului, "Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice, durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date".
EUROVISION 2013. Tot ce trebuie să ştii despre competiţia EUROVISION 2013. Cine sunt favoriţii
Preşedintele CNA, Laura Georgescu, a declarat, marţi, că publicitatea TV ar trebui să fie "la vedere", iar televiziunile ar putea să posteze pe ecran, în colţul din dreapta sus, un contor care să numere minutele de publicitate.
Laura Georgescu a declarat, în şedinţa de marţi, că CNA primeşte săptămânal 25-30 de sesizări cu privire la minutele de publicitate difuz