Google a primit un brevet care ar putea revoluţiona publicitatea prin Ochelarii Google (Google Glass), potrivit presei internaţionale.
Brevetul descrie modul în care agenţii de publicitate, care poartă Ochelari Google, ar putea fi taxaţi în funcţie de numărul de vizualizări primite de un anunţ, atât offline cât şi online. Google numeşte acest proces un sistem de "plată per privire" ("pay per view").
Deş brevetul nu menţionează în mod explicit Ochelarii Google, iterează, totuşi, că sistemul său de urmărire a privirii necesită un dispozitiv montat pe cap, care "cuprinde ochelari de vedere", include "rame laterale, lentile prin care utilizatorul vede scenele exterioare, prin care imaginile sunt capturate în timp real", precum şi "cel puţin o cameră".
F. A. Google a primit un brevet care ar putea revoluţiona publicitatea prin Ochelarii Google (Google Glass), potrivit presei internaţionale.
Brevetul descrie modul în care agenţii de publicitate, care poartă Ochelari Google, ar putea fi taxaţi în funcţie de numărul de vizualizări primite de un anunţ, atât offline cât şi online. Google numeşte acest proces un sistem de "plată per privire" ("pay per view").
Deş brevetul nu menţionează în mod explicit Ochelarii Google, iterează, totuşi, că sistemul său de urmărire a privirii necesită un dispozitiv montat pe cap, care "cuprinde ochelari de vedere", include "rame laterale, lentile prin care utilizatorul vede scenele exterioare, prin care imaginile sunt capturate în timp real", precum şi "cel puţin o cameră".
F. A.