20 de studenţi de la Universitatea Valahia din Târgovişte au vizitat, luni, sediul Centrului de Contact al KRUK International din localitate, unde lucrează zilnic 175 de tineri: consultanți, management, specialiști în tipărire scrisori și alte categorii de angajați.
Studenţii au putut sta de vorbă cu angajaţii KRUK International, companie de top a industriei de management al creanțelor din România, dar şi cu managementul companiei. Gazdele evenimentului Ziua Porților Deschise au fost Isabela Iacob - Director General, Tomasz Ignaczak – Directorul Diviziilor Operaţiuni & IT, Gabriela Marinache – Directorul Diviziei Resurse Umane, Ovidiu Văduva – Managerul Centrului de Contact. Aceştia i-au însoţit pe studenţi în turul Centrului de Contact şi le-au răspuns la întrebări privind posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în cadrul companiei KRUK International.
„Nu este dificil să lucrezi într-un Centru de Contact, doar că, asemenea oricărui tip de activitate, durează până te adaptezi și până îți găsești echilibrul în ceea ce faci. Odată ce ai ajuns la acel echilibru, tot ce se va întâmpla pe viitor va fi pe un trend ascendent în ceea ce privește cariera fiecăruia. Activitatea într-un Centru de Contact este una plină de energie, competitivă, datorită colectivului în majoritate tânăr care are ca prim obiectiv construirea unei cariere de succes, iar compania le oferă angajaților această posibilitate, indiferent de funcția pe care o ocupă“, a afirmat Gabriela Marinache, Director de Resurse Umane la KRUK International.
Centrul de Contact de la Târgovişte cuprinde, printre alte activităţi, un departament de împlicuire, unul de arhivare a dosarelor, dar şi Centrul de Contact, locul de unde consultanţii KRUK International iau legătura cu debitorii, pentru a le propune acestora soluții amiabile şi a încheia angajamente de plată în rate convenabile. @N