„Adevărul“ este unul dintre cele 37 de branduri care au urcat pe scena galei Superbrands România, unde au fost premiate cele mai de success modele de branding ale ţării noastre.
„Adevărul“ se află pe lista celor mai reuşite branduri din România, alături de nume grele din alte industrii, precum BCR, BMW, Borsec, Chivas Regal, Coca Cola, Heineken, Kandia, Radio ZU, Raiffeisen Bank, sau Vel Pitar. Organizaţia Superbrands a premiat joi seara cele mai de success branduri ale ţării noastre, în cadrul unei ceremonii unde au urcat pe scenă reprezentaţii a 37 de companii ce reflectă imaginea generală a potenţialului de afaceri şi investiţional al pieţei româneşti.
Momentul culminant al galei Superbrands a fost „Honorary Recognition“, distincţia care a premiat Republica Moldova pentru programul e-Transformare (e-Guvernare), derulat de Guvernul de la Chişinău. Premiul a venit ca o recunoaştere simbolică a demersurilor dinamice ale ţării vecine pentru a se înscrie într-o traiectorie europeană.
Evenimentul de joi seara a avut loc la hotelul JW Marriot şi a fost conceput în atmosfera anilor interbelici fiind inspirat din pelicula „The Artist“, cel mai recent câştigător al premiului Oscar pentru cel mai bun film. Organizatorii şi-au justificat alegerea prin faptul că mesajul pe care vor să-l transmit este succesul garantat de talent, creativitatea şi adaptabilitatea la schimbare, care ar trebui să fie repere importante la nivelul brandurilor.
Gala a marcat lansarea ediţiei 2011/2012 a cărţii „Consumer Superbrands“ pentru România, care cuprinde poveşti de success dezvăluite de către 37 de branduri, internaţionale şi autohtone, din diverse industrii, care operează pe piaţa românească. Toate aceste branduri se numără printre cele 300 de entităţi validate de consiliul Superbrands în urma jurizării şi a cercetării efectuate.
Cercetarea a analizat 1260