“Vrem sa acceleram viteza cu care ne dezvoltam, nu doar sa crestem de la an la an, si pentru acest lucru avem nevoie de oameni. Oricum, mie mi-au placut intotdeauna oamenii si am strans o echipa foarte buna aici, cultura in organizatia noastra fiind orientarea catre rezultat si intraprenoriat”, spune Iulian Stanciu, manager al eMag.ro.
Pentru a creste aceasta viteza, antreprenorul a realizat ca are nevoie de cunostinte avansate, de oameni foarte bine pregatiti si, mai mult, ca oamenii trebuie sa inteleaga nevoia de schimbare pentru a tine pasul cu evolutia tehnologiei. “O companie, pentru a avea viitor pe termen lung, trebuie sa fie in schimbare in permanenta – vedem exemple mari de companii care erau «regi» in 2008, iar acum nu isi dau seama de ce au fost lovite”.
In urma cu un an, pornind de la aceasta realitate, managementul retailerului online a constientizat nevoia unui program de training competent si cat mai complet care “sa tina in priza” oamenii din companie si sa fie agili.
“Angajam lunar, mai ales in perioada aceasta, cate 50 de oameni, daca nu 100! Am depasit 700 de angajati, suntem deja o companie mare”, completeaza Irina Mincinopschi, director de HR la eMag (foto stanga). “In prezent, pentru aceasta perioada, cautam peste 50 de oameni”, mai spune ea.
eMag.ro cauta programatori, oameni specializati in marketing, product management, documentare sau logistica – unii dintre ei urmand sa fie angajati doar pe o perioada determinata.
Rolul principal al eMag Academy este acela de a oferi coaching talentelor din cadrul companiei pentru a ii scoate din permanenta in zona de confort, sa fie proactivi si sa aiba initiative intraprenoriale, spune Stanciu. “Rolul principal al Academiei este de le deschide mintea si apoi de a le aduce cunostinte pe diverse verticale”.
Mai mult, pentru pozitii specializate in domenii oarecum noi precu