Producătorul autohton tinde să devină, din divizia low-cost a francezilor, concurentul numărul 1 pe piaţa din Romånia. Al doilea face-lift al modelului Logan face cu ochiul clienţilor Renault Symbol. Noua Dacia Logan este disponibilă în show-roomuri din această lună, la preţuri cu taxe cuprinse între 6.400 de euro şi 10.700 de euro. Aproape identice cu cele ale versiunii anterioare, ba chiar mai mici, dacă luăm în calcul versiunea cea mai scumpă, Prestige 1.5dCi - 85 CP,
Producătorul autohton tinde să devină, din divizia low-cost a francezilor, concurentul numărul 1 pe piaţa din Romånia. Al doilea face-lift al modelului Logan face cu ochiul clienţilor Renault Symbol.
Noua Dacia Logan este disponibilă în show-roomuri din această lună, la preţuri cu taxe cuprinse între 6.400 de euro şi 10.700 de euro. Aproape identice cu cele ale versiunii anterioare, ba chiar mai mici, dacă luăm în calcul versiunea cea mai scumpă, Prestige 1.5dCi - 85 CP, care costă acum, conform site-ului Dacia, cu 350 de euro mai puţin. În aceste condiţii, odată cu dispariţia variantei anterioare, noul Logan Prestige cu cele cåteva opţionale disponibile adăugate ar putea rupe şi mai mulţi clienţi modelului Renault Symbol.
Să facem o scurtă comparaţie. Actuala versiune de top Logan costă 10.700 de euro, iar Symbol Expression 1.5dCi - 85 CP are un preţ de 11.550 de euro. Diferenţa este din start de 850 de euro. La preţul mai mic al Loganului se adaugă geamurile spate acţionate electric aflate în dotarea standard, dar şi jantele de aluminiu sau airbagul pentru pasager. Logica departamentelor de vånzări şi marketing din Romånia ale grupului Renault pare tot mai greu de înţeles. Dacă mai adăugăm şi recenta declaraţie a directorului de design industrial al francezilor, Patrick leQuement, care se arăta convins că potenţialii cumpărători vor pune în balanţă modelele Clio III şi Sandero