Fanii lui Michael Jackson au motive de bucurie pentru că îşi vor putea vedea regretatul idol, decedat în 2009, într-o nouă campanie publicitară Pepsi. Fanii lui Michael Jackson au motive de bucurie pentru că îşi vor putea vedea regretatul idol, decedat în 2009, într-o nouă campanie publicitară Pepsi.
Compania Pepsi şi fondul care administrează averea cântăreţului au anunţat, joi, că vor lansa în curând o campanie globală în cadrul căreia silueta celebrului artist american va fi imprimată pe un miliard de cutii din băutura carbogazoasă.
Michael Jackson, care afirma în reclamele din anii 1980 că Pepsi este "alegerea unei noi generaţii", va apărea, în câteva dintre legendarele sale poziţii de dans, în noua campanie.
Relaţia dintre Michael şi Pepsi nu aduce însă doar amintiri plăcute, pentru că în 1984 megastarului i-a luat foc părul în timp ce filma o reclamă pentru această companie. Pepsi i-a plătit atunci lui Michael 1,5 milioane de dolari ca daune.
Noua campanie a Pepsi coincide cu împlinirea a 25 de ani de la lansarea albumului "Bad".
Michael Jackson a murit pe 25 iunie 2009, la vârsta de 50 de ani, în urma unei "intoxicaţii grave" cu propofol.
Foto: Hepta