Infiniti, marca de lux a Nissan e putin cunoscuta in Europa unde s-a lansat oficial de un an si jumatate si se extinde, sperand ca va deveni un concurent viabil pentru marcile germane premium. Din momentul lansarii s-au vandut 2.500 de masini in Europa, insa tinta pentru anul in curs este de 6.000 de unitati, japonezii urmand sa aduca primul hibrid si primul diesel, a spus intr-un interviu pentru HotNews.ro, directorul de vanzari al Infiniti Europe, Philippe Saillard. Tot ca parte a planului de crestere a volumelor de vanzari e si lansarea unui model concurent pentru seria 1 si A3, insa nu s-a stabilit momentul.
Marca noua, cifre mici deocamdata
"Am inceput sa vindem masinile dupa salonul de la Paris din toamna lui 2008, atunci am deschis si reprezentanta in capitala Frantei si am vandut pana acum 2.500 de masini in Europa. Marca va ajunge la 35 de showroom-uri in Europa", spune directorul de vanzari al filialei europene. Luni, importatorul AutoItalia va deschide in zona Piata Presei primul showroom oficial al marcii din Romania.
"Pentru anul financiar care incepe la 1 aprilie ne asteptam sa vindem 6.000 de masini in Europa, inclusiv Israel si Turcia (...) Cred ca e o tinta ambitioasa daca tinem cont ca marca e noua si spre exemplu procentajul romanilor care stiu ce este Infiniti este foarte scazut. Marca e aproape necunoscuta, e drept ca s-a dublat in ultimele 15 luni numarul celor care au aflat de ea, insa avem mult de construit si cred ca tinta e curajoasa chiar daca vom lansa noua seria M si diesel-ul in septembrie, insa pana atunci mai sunt sase luni", mai spune Saillard.
La finalul lui 2009 in tara erau inmatriculate 495 de masini Infinti, aduse in ultimii ani de diverse companii care nu au legaturi cu producatorul, cum ar fi Dom Automonbile. Spre comparatie, in tara erau 1.204 masini Lexus, brandul de lux al Toyota.