Nestle România estimează că va încheia 2013 cu o cifră de afaceri similară cu cea de anul trecut, de 718 milioane lei, şi rămânerea pe profit, a declarat directorul general al companiei de bunuri de larg consum, Herve de Froment, care arată că principalul obiectiv este revenirea pe creştere.
"La începutul anilor 2000 creşterile erau de două cifre pentru noi toţi, iar după 2008, odată cu venirea crizei, ratele au început să scadă. Lucrurile s-au schimbat şi trebuie să ne adaptăm. În acest an, dacă suntem la acelaşi nivel, şi ăsta este targetul nostru, vom fi mulţumiţi. În termeni de profit, vom rămâne în zona pozitivă", a arătat de Froment.
La nivelul primului semestru al acestui an, compania a avut o cifră de afaceri de 352 milioane lei şi un profit de 3,5 milioane lei. Anul trecut compania a raportat o cifră de afaceri de 718 milioane lei, în creştere cu 8% comparativ cu anul anterior, şi trecerea pe profit, de 5,5 milioane lei, după mai mulţi ani în care a înregistrat pierderi.
Oficialul Nestle România a adăugat că obiectivele principale ale companiei sunt reîntoarcerea pe creştere şi o activitate echilibrată, şi s-a arătat optimist în ceea ce priveşte perspectivele de creştere ale companiei.
"Vom creşte mai accelerat pe unele categorii şi mai puţin accelerat pe altele. Rămânem optimişti, pentru că sunt oportunităţi. Trebuie să crească puterea de cumpărare pentru că aşa va veni creşterea. Vrem să câştigăm cotă de piaţă. Vom reveni pe creştere cât de curând", a arătat de Froment.
Referitor la posibilităţile de creştere a puterii de cumpărare, şeful companiei a menţionat majorarea venitului net şi scăderea inflaţiei.
Portofoliul Nestle Romania cuprinde cereale pentru micul dejun şi batoane de cereale, băuturi calde, divizia Nestle Professional, dulciuri, îngheţată, produse culinare, produse pentru sugari şi hrană pentru animal