Un vinzator de kebab din Paris, care si-a amuzat luni la rind clientii laudindu-si, din spatele tejghelei, mincarea plina de grasime pe ritmuri de rap, a semnat un contract cu casa de discuri EMI si a devenit vedeta in Franta, potrivit Reuters. Lil'Maaz, un imigrant turc in virsta de 27 de ani, povesteste, in timp ce taie bucati de carne dintr-un kebab gigantic, ca ascensiunea sa rapida de la un fast-food din nordul Parisului la magazinele de muzica si la statutul de vedeta a internetului a pornit de la o gluma. "Am facut-o ca sa ma amuz", a spus el pentru Reuters din spatele unei tejghele cu salate, rosii, ceapa si sos picant. Vinzatorul, pe numele sau real Yilmaz Karaman, a explicat ca incepea brusc sa cinte atunci cind clientii lui comandau un kebab si a fost remarcat de angajatii unui mic studio de inregistrari care l-au auzit cum cinta rap in vreme ce luau prinzul. Ei l-au invitat in studio pe Lil'Maaz, care a venit in Franta din Turcia abia in urma cu trei ani, si l-au ajutat sa-si faca un videoclip pentru internet. "Am facut clipul cu oamenii care lucrau aici in restaurantul cu kebab, iar Lil'Maaz le-a cerut si unor clienti sa apara in el", a spus Matt Delavego de la studio. Piesa de "kebab rap" vine dupa succesul pe internet al piesei "Marly Gomont", un rap vesel despre viata singurei familii de culoare dintr-un mic sat francez, care l-a facut vedeta pe fostul amator Kamini. Videoclipul "Mange du Kebab" ("Maninca kebab"), care il arata pe Lil'Maaz cum cinta din spatele tejghelei, a devenit imediat un hit si a fost vizionat pe peste 200.000 de persoane pe internet in primul weekend, spune cintaretul. "In fiecare zi, e petrecerea kebab-ului", cinta Lil'Maaz in clip in vreme ce danseaza in fata carnii suculente. "Invirtim kebab-ul. Oh, transpiram! Fetelor le place, le atragem inauntru." Videoclipul a atras atentia casei de discuri EMI, care a produs un single cu