Statul român este liber să scoată la licitaţie 6 tronsoane din Autostrada Transilvania după întreruperea contractului cu Bechtel, a anunţat ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, la finalul şedinţei de Guvern de ieri. Compania americană a acceptat să finalizeze lucrările deja începute la două tronsoane, urmând să renunţe la celelalte şase fără să mai primească despăgubiri de la statul român.
În plus, statul român a reuşit să obţină reducerea costurilor la 6,9 milioane de euro pe kilometru. Boagiu susţine că, în cazul în care s-ar fi continuat contractul cu Bechtel, costurile ar fi ajuns la 9,9 miliarde de euro pentru cei 415 kilometri din autostrada Braşov-Borş. În noile condiţii, statul va plăti în total 3,8 miliarde euro.
F. A. Statul român este liber să scoată la licitaţie 6 tronsoane din Autostrada Transilvania după întreruperea contractului cu Bechtel, a anunţat ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, la finalul şedinţei de Guvern de ieri. Compania americană a acceptat să finalizeze lucrările deja începute la două tronsoane, urmând să renunţe la celelalte şase fără să mai primească despăgubiri de la statul român.
În plus, statul român a reuşit să obţină reducerea costurilor la 6,9 milioane de euro pe kilometru. Boagiu susţine că, în cazul în care s-ar fi continuat contractul cu Bechtel, costurile ar fi ajuns la 9,9 miliarde de euro pentru cei 415 kilometri din autostrada Braşov-Borş. În noile condiţii, statul va plăti în total 3,8 miliarde euro.
F. A.