Utilizatorii aplicatiei de fotografie Instagram ameninta ca vor renunta „in masa” la folosirea aplicatiei daca nu vor renunta la anumite sectiuni din modificarile aduse termenilor si conditiilor, mai ales la un paragraf care pare ca ofera companiei drepturile de a transforma fotografiile realizate de utilizatori in reclame, scrie LATimes.com.
[UPDATE 10:25]
Editia online a revistei National Geographic a anuntat ca a suspendat orice postare prin Instagram pana cand oficialii aplicatiei nu vor oferi informatii mai exacte despre noile reguli. Mai mult, National Geographic subliniaza ca ar putea renunta complet la contul de pe Instagram.
Utilizatorii Instagram – circa 100 de milioane in prezent – realizeaza fotografii cu smartphone-urile, aplica filtre digitale pentru a creste calitatea lor si apoi le impartasesc instantaneu cu prietenii. Citeste si:Batalia gigantilor nu s-a incheiat! Cumparaturile in online continua: Cine da tonul?Facebook plateste 1 MLD. dolari pentru aplicatia foto InstagramPovestea a doi tineri care au lansat printre primele aplicatii romanesti pentru Instagram, cea mai scumpa achizitie a Facebook
„Draga @Instagram, de ce ai considerat ca suntem OK cu noii termeni si conditii? Nu sunt DELOC pe placul nostru. Semnat, Intreg Internetul”, a scris pe Twitter Jason Pollock, un producator de filme si consultant social media din Los Angeles.
Fondatorul Instagram, Kevin Systrom, a incercat sa calmeze spiritele utilizatorilor transmitand marti dupa-amiaza ca „Instagram nu vrea sa se foloseasca de drepturile voastre asupra fotografiilor. Respectam faptul ca pozele voastre sunt ale voastre. Punct”.
Pe de alta parte, noile clauze Instagram, folosit pe larg si in Romania, includ un paragraf care subliniaza ca Instagram are dreptul de a transforma imaginile utilizatorilor in reclame fara a cere drepturile de autor sau a oferi