Scaderea abrupta a inceput la finalul lui 2008, odata cu criza economica, cand aproape toate companiile si-au redus masiv bugetele de promovare, unele chiar si la jumatate.
Industria de media si publicitate a fost una dintre cele mai lovite pentru ca depinde foarte mult de relansarea consumului, iar clientii sunt inca reticenti in a-si cheltui banii.
Din investitiile in media de aproape 295 milioane de euro anul acesta, cele pentru achizitia de spatiu publicitar pe televiziune inseamna cel mai mult- aproape 183 milioane de euro.
Televiziunea este urmata de internet, mediul OOH (panotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare).
Citeste si:Casa de Insolventa Transilvania lanseaza un nou serviciu: Managerii de crizaCele mai tari declaratii ale lui Isarescu despre crizaPiata de media in 2011: Previziuni precaute si sperante pentru online
Bugetele pentru presa scrisa au scazut cel mai mult in criza, acestea diminuandu-se de patru ori, de la 82 de milioane de euro in 2008 la 19 milioane de euro anul acesta.
Sursa tabel: Initiative Romania
Scaderea abrupta a inceput la finalul lui 2008, odata cu criza economica, cand aproape toate companiile si-au redus masiv bugetele de promovare, unele chiar si la jumatate.
Industria de media si publicitate a fost una dintre cele mai lovite pentru ca depinde foarte mult de relansarea consumului, iar clientii sunt inca reticenti in a-si cheltui banii.
Din investitiile in media de aproape 295 milioane de euro anul acesta, cele pentru achizitia de spatiu publicitar pe televiziune inseamna cel mai mult- aproape 183 milioane de euro.
Televiziunea este urmata de internet, mediul OOH (panotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare).
Citeste si:Casa de Insolventa Transilvania lanseaza un nou serviciu: Managerii de crizaCele mai tar