De la obiecte comune, trusa de machiaj, telefon, agenda si portofel si pana la cele mai bizare, ca surubelnita, mufa TV sau ciocan, geanta unei femei este un adevarat bazar, unde se intalnesc mai multe teritorii.
Acesta este unul dintre rezultatele studiului realizat de catre departamentul de Strategie al Leo Burnett & Target, studiul InsideOut � o prima cercetare dintr-un amplu proiect de research calitativ dedicat exclusiv femeilor. Realizat sub forma unui complex set de interviuri individuale, InsideOut reprezinta doar primul dintre studiile pe care departamentul de strategie Leo Burnett le va desfasura in cadrul proiectului LeoShe. Intentia pe termen lung a celor de la Leo este �sa surprindem cosumatorul, pentru ca acesta sa ne surprinda�.
�Am incercat sa fim creativi incepand cu tematica studiului. Eram in cautarea unui subiect care sa poata genera insight-uri valorificabile de cat mai multe dintre marcile cu target feminin pentru care lucram si, la fel de important, suficient de interesant pentru a declansa avalansa de confesiuni asociata cu o discutie �intre femei�. Ne doream mai mult decat un interviu, fie el si in profunzime, ne doream sa putem face analize bazandu-ne nu doar pe discursul respondentelor, ci si pe observatie�, explica Elena Ionita, strategic planner la Leo Burnett.
Subiectul este cu certitudine unul neconventional insa motivele pentru care geanta a facut obiectul acestuia sunt variate. Respondentele studiului au dezvaluit prin componenta propriei genti, cum se raporteaza la fashion, tehnologie, familie sau munca. Targetul studiului a fost reprezentat de femei de 30 de ani, urbane, cu job full-time si cu o viata sociala moderata.
�Daca vrei sa ai un output creativ trebuie sa incepi prin a fi creativ la inceputul procesului, adica in cercetare. Daca faci cercetare cliseu, cu aceleasi tehnici proiective si acelasi plictis