Strategii din Kiseleff au gândit o „campanie emoţională“, centrându-şi campania pe imaginea unui copil
PSD este singurul partid care, în această campanie electorală, a încercat să sensibilizeze electoratul folosind un copil în principalul său clip pentru alegerile europarlamentare. De această dată, social-democraţii nu şi-au mai scos liderii în prim-plan, însă au ales imaginea unei fetiţe de aproximativ 10 ani pentru le transmite mesajul electoral. După cum angajaţii în publicitate se servesc de cele mai simpatice animale pentru reclame ca să fie siguri că impresionează, iar produsul promovat va avea succes, la fel şi PSD pare să fi organizat un casting pentru copii. S-au oprit la o fetiţă, pe care au îmbrăcat-o într-o rochiţă albă şi pe care, într-un cadru de asemenea alb şi pe fundalul sonor asigurat de „Oda bucuriei”, au pus-o să se apropie uşor spre „privitori”, având în mână, în acest timp, trei trandafiri roşii, simbolul PSD. Mesajul? „Alege viitorul”.
Cu cât copilul se apropie de prim-planul cadrului de film însă, se observă că figura sa este cosmetizată, la propriu. Fetiţa „pesedistă” este machiată destul de strident, cu creion negru la ochi şi ruj strălucitor. Firma pe care conducerea social-democrată a angajat-o pentru realizarea clipului este, conform unor surse din partid, Trilogy Film, coordonată de Viorel Mihalcea şi Gabriel Toma. Coordonatorul echipei tehnice de campanie a PSD, Valeriu Zgonea, a refuzat să dezvăluie numele firmei, invocând confidenţialitatea contractului. „E confidenţială această informaţie. S-a dorit a fi o campanie emoţională, de aceea am făcut un clip cu un copil. În toată lumea se folosesc aceste tipuri de campanie”, ne-a declarat Zgonea. El susţine că este „şi moral şi legal” să se folosească copii în clipurile electorale. „Nu am voie să folosesc copii în acţiuni de campanie, în distribuţia materialelor, dar