Vanzarile General Motors au inregistrat in primele sase luni o crestere mai mare decat cea a pietei in Europa, parcursul slab al marcii Saab fiind compensat de evolutia buna a marcii Chevrolet, informeaza Associated Press. GM a vandut 1.12 milioane de masini in Europa, cu 5,3% mai multe decat in primele sase luni din 2006. Cota de piata a companiei a crescut la 9,6%. In iunie, vanzarile companiei au crescut cu 10,3% la 214.918 unitati, cumparatorii din Europa Centrala si de Est
Vanzarile General Motors au inregistrat in primele sase luni o crestere mai mare decat cea a pietei in Europa, parcursul slab al marcii Saab fiind compensat de evolutia buna a marcii Chevrolet, informeaza Associated Press.GM a vandut 1.12 milioane de masini in Europa, cu 5,3% mai multe decat in primele sase luni din 2006. Cota de piata a companiei a crescut la 9,6%.
In iunie, vanzarile companiei au crescut cu 10,3% la 214.918 unitati, cumparatorii din Europa Centrala si de Est fiind atrasi de preturile mici ale modelelor Chevrolet Nubira, Matiz si Kalos, masini vandute anterior sub marca Daewoo.
Chevrolet a vandut 215.315 de unitati in primele sase luni, cu 34% mai multe decat in aceeasi perioada din 2006. Vanzarile marcii Saab in aceasta perioada au scazut cu 10,7%, la 45.275 de unitati.
Marca Opel a inregistrat o crestere usoara a vanzarilor de 0,8%, la 863.303 unitati. Un sfert dintre masinile vandute de Opel in primele sase luni au fost Corsa.
Sursa: AP