Campania Black Friday de pe site-ul eMag a generat un val de comenzi neaşteptat, susţin reprezentanţii companiei.
UPDATE 13.00 Tot stocul din promoţia Black Friday a fost epuizat. Reprezentanţii Emag încearcă să suplimenteze stocul, însă nu garantează nimic cumpărătorilor.
„Am întâmpinat probleme tehnice timp de 48 minute din cauza vârfului maxim de trafic, la un moment dat înregistrându-se peste 100.000 de vizitatori simultan pe site. Ca şi nivel de comparaţie, într-o zi foarte bună sunt între 7 - 8000 de vizitatori simultan iar în vârful din decembrie 2010 au fost 10.000", au mai declarat reprezentanţii companiei.
Până la ora 10:00, 400.000 de vizitatori unici, adică aproximativ 2% din populaţia Romaniei, vizitaseră site-ul, comandând 34.000 de produse, dintre care 28.000 din promoţia specială de Black Friday.
Valoarea aproximativă a comenzilor până la ora 10.00 este estimată la 4 milioane de euro.
„Impactul campaniei a depăşit orice aşteptări dacă ne raportam la orice alt eveniment din istoria comerţului din România. Încercăm să suplimentăm cantităţile de la furnizori pentru promoţiile speciale. Vă reamintim că orice alt produs, în afara promoţiilor speciale, are astăzi 10% discount pe loc", spune Radu Apostolescu, director de dezvoltare eMAG.
CITEŞTE ŞI:
Urmează o zi nebună de cumpărături: site-urile magazinelor care oferă promoţii în „vinerea neagră" s-au blocat!
Azi e vinerea neagră la cumpărături: magazinele de electronice sparg preţurile pentru o zi!
Cozi şi îmbulzeală la „vinerea neagră" de la cumpărături. 500 de televizoare s-au vândut într-o oră
Primul bilanţ din magazinele Flanco în „Black Friday": 40 de produse vândute pe minut
Cititorii despre „vinerea neagră": „Majoritatea celor care sperau la chilipiruri au rămas cu buza umflată"
VIDEO eMA