Festivalul international de publicitate se apropie de final, iar categoria Cyber ofera spectacol, oferind trei mari premii pentru campanii spectaculoase. Intre timp, doua mari organizatii ale industriei internationale de presa au anuntat ca fuzioneaza, Peugeot si Vodafone isi revizuie conturile de media, iar GroupM ofera noi prognoze privind piata de publicitate in 2009-2010.
Ultimele zile ale festivalului international de publicitate de la Cannes au adus o singura veste buna pentru agentiile romanesti, dupa bronzul castigat de Leo Burnett&Target la Media Lions, in primele zile ale festivalului. Al doilea premiu castigat de Romania - un bronz la categoria Print, in competitia Young Lions, dedicata tinerilor profesionisti in domeniu - a revenit echipei Gabi Gherca si Alex Strimbeanu (Grey). Ultimele categorii la care au fost anuntate nominalizari sunt Film Lions si Integrated&Titanium Lions, unde nicio campanie romaneasca nu a intrat pe lista scurta. Ultimul val de premii acordate in cadrul festivalului Cannes Lions - la categoriile Press, Cyber, si Design - a oferit spectacol prin rezultatele la categoria Cyber, unde trei campanii au obtinut un mare premiu. Una dintre acestea este "Cea mai buna slujba din lume", despre care HotNews.ro a scris si aici. Al doilea mare premiu a fost atribuit campaniei ECO:Drive, realizata de AKQA Londra pentru FIAT, iar al treilea - agentiei 42 Entertainment din SUA, pentru campania virala "Why So Serious?", pentru Warner Bros si filmul The Dark Night, campanie ce a inregistrat peste 10 milioane de participanti in 75 de tari. Vezi aici lista tuturor castigatorilorDoua mari organizatii internationale ale industriei de presa, Asociatia Mondiala a Ziarelor (World Association of Newspapers - WAN) si IFRA, au anuntat ca fuzioneaza, scrie Editorandpublisher.com, sursa comentand ca masura reflecta problemele mari cu care se confrunt