Primăria din Bărlad refuză să acorde autorizaţii de transport pentru două firme, deşi acestea au cele mai moderne autobuze din oraş. Primarul Constantin Constantinescu este acuzat că protejează firma Unistil, care a pus ilegal măna pe transportul bărlădean.
Primarul Bărladului, pesedistul Constantin Constantinescu, tratează primăria ca pe propria-i moşie şi nu se sfieşte să incalce legea pentru a-şi favoriza apropiaţii, spune Dan Ţaga, patronul firmei Banyolas SRL. El şi Rădescu Sorin Nicu, administratorul societăţii Eurosor SRL, sunt nemulţumiţi că nu pot să circule cu autobuzele prin oraş, deşi sunt două din cele 28 de firme care au căştigat licitaţia organizată de primărie in cadrul Asociaţiei Bărlad Trans 2004. Transportatorii şi-au achiziţionat maşini noi, dar se văd acum in imposibilitatea de a-şi plăti datoriile către bănci. Oamenii spun că nu se vor opri pănă problema lor nu va fi rezolvată şi sunt hotărăţi să facă plăngere chiar şi la Consiliul Europei. Reprezentanţii primăriei Bărlad nu s-au arătat interesaţi de a rezolva conflictul. "Nu au decăt să ne dea in judecată, pentru că nu le eliberăm autorizaţie. Cănd vom avea o hotărăre judecătorească care să ne oblige să le dăm autorizaţie, atunci le vom elibera", a declarat primarul municipiului Bărlad, Constantin Constantinescu.
MANEVRE. Odiseea celor doi a inceput in anul 2005, cănd Consiliul Local Bărlad a hotărăt organizarea unei licitaţii pentru concesionarea transportului public local. O parte din transportatorii locali s-au organizat in Asociaţia Bărlad Trans 2004, care a şi căştigat licitaţia. "Preşedintele Asociaţiei era la acea dată Vasile Puşcaşu, patronul Unistil SRL. Toate actele efectuate de Consiliul Local, primărie şi comisia de evaluare au fost făcute doar pentru a avantaja Unistil. Mă refer la maşinile care circulau, la trasee", spune Dan Ţaga. El a mai explicat că