Bătălia grea pe TV.X Factor, Greu de pensionat și Andreea Marin au concurat aseară pe TV. Pe intervalul de intersecție al celor trei producții cu greutate, Antenei 1 i-a revenit urbanul și comercialul, în timp ce Pro TV a condus pe publicul național.
Andreea Marin s-a poziționat pe locul cinci în audiențe cu emisiunea Prețuiește viața. Ediția de aseară a fost puțin sub premiera de săptămâna trecută.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor pe intervalul de intersecție al producțiilor Greu de pensionat – X-Factor – Prețuiește viața.
NAȚIONAL.Pro TV și Kanal D au avut primele locul pe publicul național. Pro TV, care a difuzat filmul Greu de pensionat, a fost urmărit de aproape 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Kanal D a fost pe doi, cu Ochii din umbră. Antena 1 a fost pe trei, cu 1,4 milioane de privitori. Pe interval, emisiunea Prețuiește viața a Andreei Marin a fost pe locul cinci, cu o medie de 590.000 de telespectatori.
URBAN.Antena 1, cu X Factor, a condus pe publicul de la orașe, înregistrând o medie de aproape un milion de telespectatori pe minut, la o distanță bună de Pro TV, care a avut 863.000 de telespectatori. Prețuiește viața a fost pe cinci și la nivel urban, cu o medie de 348.000 de telespectatori.
COMERCIAL.Antena 1 a condus și pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani, fiind urmărit de 556.000 de telespectatori pe minut. Pro TV, ocupantul locului doi, a ținut aproape cu 527.000 de telespectatori.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de