Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând cu data de marţi, este "Vreţi să fiţi americani? - Povestea celui mai logeviv CEO la singura companie americană de asigurări din România".
Din noul număr al revistei, cititorii pot afla perspectiva CEO-ului Metropolitan Life, Theodor Alexandrescu, în ceea ce priveşte rolul asigurărilor în perioada post-criză, marcată de îmbătrânirea populaţiei, de nevoia de reformă a sistemului de sănătate şi de nesiguranţa investiţiilor personale. Pledoaria acestuia se sprijină pe experienţa trecută cu bine a crizei AIG din 2008: fosta AIG Life, ulterior Alico, actualmente Metropolitan Life îşi păstrează poziţia de top între asigurători, iar acum aspiră să ajungă pe primul loc în piaţă până în 2016.
Câţi metri pătraţi de spaţii de retail au fost livraţi în acest an şi cine este miliardarul rus care cumpară acţiuni Apple, mizând pe viitorul companiei chiar şi după Steve Jobs, ce influenţă a avut criza asupra profesiei de bancher şi a strategiilor de resurse umane sunt întrebări al căror răspuns poate fi găsit în paginile revistei, la secţiunile dedicate. Tot aici, Orlando Szasz, fondator Renania, povesteşte cum se poate face primul million de euro, povestind din experienţa proprie. De asemenea, ce urmează să se întămple în domeniul construcţiilor pentru sectorul rezidenţial lovit de criză şi cum arată proiectele faţă de acum cinci ani, sunt alte informaţii prezentate în amănunt în paginile Business Magazin.
Studiul de Caz prezintă strategiile berarilor, ce sortimente noi pregătesc aceştia pentru vară, iar Infograficul săptămânii arată cum poate fi calculat numărul mediu de prieteni în lume pentru diverse tipuri de utilizatori de reţele sociale, ţinând cont de indicatori de segmentare precum vârsta, sexul şi preocupările lor.
În noul număr din 7 mai, la