PepsiCo a dat in judecata Coca-Cola, din cauza unei reclame la bautura adresata sportivilor Powerade ION 4.
Pepsi sustine ca, in reclama, propria sa bautura de acest gen, Gatorade, este reprezentanta intr-un mod negativ, relateaza The Wall Street Journal
In reclamele Coca-Cola se spune ca bauturii Gatorade, care detine 80% din piata de profil din Statele Unite, ii lipsesc calciul si magneziu, doua elemente esentiale.
Pepsi sutine ca Powerade, la randul sau, nu contine decat 0,5 procente din doza zilnica recomandata pentru un adult din aceste elemente si ca nu exista dovezi ca ar fi imbunatatit raportul.
In plangere, Pepsi sustine ca reclama Coca-Cola dauneaza imaginii brandului Gatorade, vechi de 44 de ani.
"Adevarul este ca oamenii de stiinta spun ca nu exista nici o dovada ca Powerade ION 4 este o bautura pentru sportivi mai completa decat Gatorade", a spus un purtator de cuvant Pepsi.
Compania a cerut ca reclamele sa fie oprite imediat, mai ales ca "incepe cel mai bun sezon de vanzari pentru bauturile adresate sportivilor".
Pe de alta parte, reprezentantii Coca-Cola au declarat ca sunt pregatiti sa "apere rolul pe care Powerade il are in hidratarea consumatorilor".
Pepsi si Coca-Cola s-au dat reciproc in judecata de multe ori. In 2006, Pepsi a dat Coca-Cola in judecata pentru reclamele la Powerade Option. In 2007, Coca-Cola a dat in judecata Pepsi pentru drepturile de patentare a unei pungi speciale, folosite la dozatoarele de sucuri.
PepsiCo a dat in judecata Coca-Cola, din cauza unei reclame la bautura adresata sportivilor Powerade ION 4.
Pepsi sustine ca, in reclama, propria sa bautura de acest gen, Gatorade, este reprezentanta intr-un mod negativ, relateaza The Wall Street Journal
In reclamele Coca-Cola se spune ca bauturii