Canalul propune idei de meniuri, reţete locale şi internaţionale şi prezintă vedete pasionate de bucătărit şi stil de viaţă
Publicul ţintă este alcătuit din femei şi bărbaţi cu vârste între 18-49 de ani
Noul canal de televiziune este prezent în Ungaria, Cehia, Slovacia şi România, fiind transmis în peste 3,5 milioane de locuinţe. Paprika TV emite 16 ore pe zi şi urmăreşte păstrarea tradiţiilor culinare est-europene, precum şi promovarea valorilor bucătăriei locale şi tradiţionale. Grila de programe a canalului dedicat fanilor artei culinare şi nu numai cuprinde emisiuni culinare internaţionale, prezentate de bucătari cunoscuţi, precum “Bufetul Nigellei” cu Nigella, regina neîncoronată a gătitului, “Cu F de la Fantastic”, cu bine cunoscutul Gordon Ramsay, ori “Numai proaspăt!” cu Anna Olson, dar şi producţii locale, precum emisiunile româneşti “Reţete de vedete”, “Meniul Zilei” şi “Specialitatea bucătarului”. Dacă la “Reţete de vedete” persoane publice din România pregătesc meniul lor preferat, la „Meniul Zilei” telespectatorii primesc idei de meniu care se prepară rapid şi uşor. O altă emisiune autohtonă - “Specialitatea bucătarului” - propune întâlniri cu bucătarii profesionişti, care prezintă reţete speciale, într-o modalitate cât mai uşor de urmat.
Paprika Tv, al cărei slogan este “O felie de fericire”, este adus în România de Chello Central Europe, fiind primul cu tematică gastronomică lansat de UPC. Potrivit operatorului, TV Paprika nu este doar un canal de reţete culinare, ci „un concept de viaţă”, pornind de la oferirea de soluţii de cultură a produselor bio şi ajungând la cele mai rafinate reţete ale lumii şi cele mai strălucite restaurante frecventate de staruri. „În cadrul acestor emisiuni se abordează teme precum gastronomia, tehnici de pregătire ale diverselor mâncăruri, accentul punându-se pe redescoperirea bucătăriei trad