Chronolink, distribuitorul mărcii de ceasuri Rolex în România, estimează că va investi în următorii cinci ani aproximativ zece milioane euro pentru extinderea la nivel naţional şi în noi branduri de lux, a declarat directorul general, Loucas Ellinas.
Pentru 2011 se anunţă deschiderea unui magazin la Timişoara, dar sunt analizate şi oraşe precum Braşovul, Constanţa sau Cluj-Napoca.
Chronolink deţine în prezent un magazin monobrand Rolex şi unul multibrand în galeria comercială a hotelului Marriott. Compania este unicul distribuitor autorizat în România pentru mărcile Rolex şi Tudor - ceasuri, Boucheron şi Mikimoto - bijuterii. Firma intenţionează să deschidă în acest an un magazin pe Calea Victoriei, investiţie de peste 500.000 euro, şi unul situat în nordul Capitalei. Chronolink, distribuitorul mărcii de ceasuri Rolex în România, estimează că va investi în următorii cinci ani aproximativ zece milioane euro pentru extinderea la nivel naţional şi în noi branduri de lux, a declarat directorul general, Loucas Ellinas.
Pentru 2011 se anunţă deschiderea unui magazin la Timişoara, dar sunt analizate şi oraşe precum Braşovul, Constanţa sau Cluj-Napoca.
Chronolink deţine în prezent un magazin monobrand Rolex şi unul multibrand în galeria comercială a hotelului Marriott. Compania este unicul distribuitor autorizat în România pentru mărcile Rolex şi Tudor - ceasuri, Boucheron şi Mikimoto - bijuterii. Firma intenţionează să deschidă în acest an un magazin pe Calea Victoriei, investiţie de peste 500.000 euro, şi unul situat în nordul Capitalei.