Bărbaţii care conduc un BMW sunt de două ori mai infideli decât proprietarii altor maşini, arată un studiu al portalului Illicit Encounters, cel mai mare site de dating pentru persoanele căsătorite din Marea Britanie, scrie autoblog.com.
Illicit Encounters au ajuns la această concluzie după ce au observat că 19% dintre bărbaţii şi 11% dintre femeile care au cont pe site-ul lor conduc un BMW, procent aproape dublu faţă de următoarea maşină din top, Audi. Pe locul trei, la mică distanţă, se află Mercedes Benz.
Reprezentanţii portalului spun că legătura dintre BMW şi adulter este simplă: brandul BMW reprezintă succesul în viaţă, adică implicit şi în viaţa amoroasă.
Bărbaţii care conduc un BMW sunt de două ori mai infideli decât proprietarii altor maşini, arată un studiu al portalului Illicit Encounters, cel mai mare site de dating pentru persoanele căsătorite din Marea Britanie, scrie autoblog.com.
Illicit Encounters au ajuns la această concluzie după ce au observat că 19% dintre bărbaţii şi 11% dintre femeile care au cont pe site-ul lor conduc un BMW, procent aproape dublu faţă de următoarea maşină din top, Audi. Pe locul trei, la mică distanţă, se află Mercedes Benz.
Reprezentanţii portalului spun că legătura dintre BMW şi adulter este simplă: brandul BMW reprezintă succesul în viaţă, adică implicit şi în viaţa amoroasă.