Compania Sonae Sierra a înregistrat un profit de 5,1 milioane de euro în primele nouă luni ale anului, se arată într-un comunicat de presă.
În aceesi perioadă, venitul direct a fost de 42,7 milioane de euro, în scădere cu 7% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce valoarea EBITDA este de 83,7 milioane de euro, cu 3% mai mică decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Aceste rezultate sunt influenţate de impactul vânzării în anul 2012 a centrelor Munster Arkaden - în Germania - şi Pátio Brasil, Penha Shopping şi Tivoli Shopping - în Brazilia, urmând strategia companiei de recirculare a capitalului", potrivit sursei citate.
Fernando Guedes de Oliveira, CEO Sonae Sierra, a declarat: "Continuăm să ne dezvoltăm strategia într-o manieră sustenabilă, îmbunătăţind permanent eficienţa operatională, limitând riscurile şi extinzându-ne activitatea către noi pieţe emergente".
Compania precizează că rata de ocupare a portofoliului la nivel global a fost 95%, datorită calităţii activelor şi managementului companiei, în contextul în care ratele de ocupare şi vânzările pe piaţa europeana imobiliară de retail sunt încă afectate de impactul situaţiei economice curente. Performanţa pozitivă a fost, de asemenea, susţinută şi de redeschiderea cinematografelor anterior operate de către Socorama în cadrul centrelor comerciale din Portugalia, după semnarea contractului cu Oriente Group.
Vânzările chiriaşilor la nivelul portofoliului european au scăzut cu 2,8%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, continuând să fie afectate de un climat de austeritate, în special în Spania şi Portugalia, se mai arată în comunicat. Cu toate acestea, subliniem îmbunătăţirea acestui indicator faţă de trimestrul anterior şi menţionăm faptul că există perspective moderate pentru îmbunătăţiri şi în trimestrul următor.
Compania deţine 49 de centr