Acţiune de marketing fără precedent în Ghencea. Roş-albaştrii au trimis felicitări şi DVD-uri de Sărbători pentru cei 2.500 de abonaţi, dorind reîntoarcerea acestora la stadion în retur
Din 1957, întîia participare a Stelei în cupele europene, nu s-a întîmplat aşa ceva! Joi, la egalul, 1-1, cu Twente, echipa a avut doar 350 de spectatori în tribune
Ieri, Steaua a decis să facă primul pas al reconcilierii cu fanii. Pentru prima oară în România, un club trimite fiecărui abonat o scrisoare de Sărbători şi un DVD în care jucătorii, fiecare în limba lui natală, le fac urări şi promisiuni suporterilor. Au fost livrate 2.500 de plicuri, atîţia abonaţi rămînînd din cei 4.000 de dinaintea începerii conflictului care a îngheţat, practic, relaţia
dintre echipă şi susţinători
Situaţia fără precedent în care a ajuns Steaua în privinţa suporterilor, să joace cu doar 350 de fani partida cu Twente de joi seară, i-a determinat pe cei din Ghencea să ia o decizie pe care nici un club din România nu a luat-o vreodată. S-au realizat 2.500 de pachete personalizate care vor fi trimise abonaţilor clubului rămaşi activi după ce a fost interzisă o parte importantă din totatul celor care îşi achiziţionaseră abonamente la începutul sezonului. Ce va primi acasă fiecare abonat?
1. Scrisoare cu mulţumiri şi rugăminţi
În primul rînd, o felicitare pe care cei de la Departamentele de Marketing şi de Ticketing ale Stelei, în frunte cu Bobby Durbac şi Claudia Ciobănescu, au aşternut cîteva rînduri prin care să le mulţumească fanilor că sînt fideli clubului şi să-i roage să revină în tribune. Iată conţinutul scrisorii:
"Clubul Steaua vă mulţumeşte că sînteţi trup şi suflet pentru culorile Stelei. A fost un drum greu în acest sezon, presărat cu meciuri grele, dar muncite şi dumneavoastră aţi fost mereu alături de noi şi ne-aţi susţinut