Facebook testează o metodă prin care oamenii pot plăti o sumă de bani, deocamdată de doi dolari, pentru ca postările lor să apară mai sus în fluxul de ştiri al prietenilor lor, scrie Daily Mail.
Prin noua funcţie, numită "Highlight" (Evidenţiere), utilizatorii care plătesc doi dolari se pot asigura că postările lor sunt văzute de mai mulţi oameni. Daily Mail scrie că un sondaj recent arată că, în medie, doar 12% dintre utilizatorii de Facebook văd o anumită postare a unui prieten al lor.
Deocamdată, funcţia "Highlight" este testată doar în Noua Zeelandă, iar Daily Mail scrie că aceasta suscită interesul utilizatorilor.
"Testăm în mod constant aplicaţii noi pe site. 'Highlight' este pur şi simplu un alt mod de a împărtăşi informaţii cu prietenii", se arată într-un comunicat al Facebook. Totuşi, Daily Mail scrie că există şi alte interese: strângerea de fonduri şi creşterea încrederii investitorilor în companie, cu doar câteva zile înaintea listării la bursă.
Concret, funcţia "Highlight" este foarte uşor de folosit: în momentul în care un utilizator postează un status, o fotografie sau un link, lângă butoanele de "Like" şi comentarii apare şi butonul de "Highlight". Odată apăsat, se va deschide o fereastră în care utilizatorul poate efectua plata cu cardul.
Facebook testează o metodă prin care oamenii pot plăti o sumă de bani, deocamdată de doi dolari, pentru ca postările lor să apară mai sus în fluxul de ştiri al prietenilor lor, scrie Daily Mail.
Prin noua funcţie, numită "Highlight" (Evidenţiere), utilizatorii care plătesc doi dolari se pot asigura că postările lor sunt văzute de mai mulţi oameni. Daily Mail scrie că un sondaj recent arată că, în medie, doar 12% dintre utilizatorii de Facebook văd o anumită postare a unui prieten al lor.
Deocamdată, funcţia "Highlight" este testată doar în Noua Zeelandă, ia