Companiile se indeparteaza de vechiul mod de a face publicitate, in ultimii ani aceasta fiind tot mai mult despre crearea de legaturi cu consumatorii, despre sentimente, iar, uneori, mai mult despre viziunea companiei, decat despre vanzari, a declarat pentru Wall-Street.ro, Zosia Fleming, manager cu experienta de 20 de ani in advertising si care de 17 ani se ocupa de contul Danone in cadrul agentiei Young&Roubicam.
De altfel, din acest an Danone lucreaza in Romania cu agentia Cohn&Jansen JWT, dupa ce compania condusa de Alina Tudose a fost aleasa sa reprezinte in Romania licenta retelei de publicitate Young & Rubicam (Y&R). Danone este cel mai important client international al Y&R. In acelasi timp, Cohn&Jansen JWT ramane afiliata retelei JWT, parte din acelasi grup de comunicare, WPP.
Odata cu castigarea acestui cont, Alina Tudose estimeaza pentru acest an un avans de circa 10% a businessului Cohn&Jansen JWT fata de 2012, cand cifra de afaceri a agentiei a fost de 2,6 milioane de euro. Printre alti clienti ai agentiei se numara Kraft, Bunge, Nestlé, Bayer, Aqua Carpatica, Dove, Kit Kat, Petrom sau Nokia.
"Romania este o tara cu un consum foarte mic de iaurt. Pe de alta parte, Romania este o piata foarte mare, deci mult potential pentru Danone", explica Zosia Fleming.
Managerul a inceput sa lucreze in publicitate in urma cu 20 de ani, in primii trei ani lucrand in tara natala, Polonia, la BBDO Varsonia. In 1996 s-a mutat la Young &Rubicam, inca de atunci lucrand pentru contul Danone. In primii trei a fost account director, apoi s-a mutat in Ungaria unde a lucrat cinci ani pentru o serie de clienti internationali printre care Danone si Kraft. In 2004 s-a intors in Polonia, unde a fost client service director si deputy managing director. Citeste si:UN GIGANT - Google detine aproape JUMATATE din publicitatea onlineCIFRELE ZILEI: Cinci compani