Poziţia Google pe piaţa de căutare şi publicitate online este atât de dominantă, încât autorităţile de reglementare ar putea aproba, în orice condiţii, o potenţială tranzacţie Microsoft - Yahoo, după analizarea termenilor de fuziune, potrivit experţilor antitrust.
În opinia lui Evan Stewart de la firma Zuckerman Spaeder, în cazul unui răspuns afirmativ din partea Yahoo, obţinerea aprobării din partea autorităţilor antitrust este foarte probabilă, întrucât Google deţine o poziţie dominantă pe piaţă.
William Mahnic, profesor în domeniul fuziunilor şi achiziţiilor la Universitatea Case Western, împărtăşeşte aceeaşi opinie, precizând că nici împreună cotele de piaţă ale Yahoo şi Microsoft nu ajung la nivelul Google. Mahnic anticipează că tranzacţia, în cazul concretizării, va fi aprobată fără ca vreuna dintre cele două companii să fie obligată să renunţe la unele dintre active. (Mediafax)
Poziţia Google pe piaţa de căutare şi publicitate online este atât de dominantă, încât autorităţile de reglementare ar putea aproba, în orice condiţii, o potenţială tranzacţie Microsoft - Yahoo, după analizarea termenilor de fuziune, potrivit experţilor antitrust.
În opinia lui Evan Stewart de la firma Zuckerman Spaeder, în cazul unui răspuns afirmativ din partea Yahoo, obţinerea aprobării din partea autorităţilor antitrust este foarte probabilă, întrucât Google deţine o poziţie dominantă pe piaţă.
William Mahnic, profesor în domeniul fuziunilor şi achiziţiilor la Universitatea Case Western, împărtăşeşte aceeaşi opinie, precizând că nici împreună cotele de piaţă ale Yahoo şi Microsoft nu ajung la nivelul Google. Mahnic anticipează că tranzacţia, în cazul concretizării, va fi aprobată fără ca vreuna dintre cele două companii să fie obligată să renunţe la unele dintre active. (Mediafax)