"Rosia Montana", intre nasi, mame adoptive avocati, premieri avocati si alte rubedenii. Subiectul noii companii "Minvest Rosia Montana", care va prelua de la Minvest Deva pachetul de 19,3% din actiuni detinut la societatea Rosia Montana Gold Corporation (RMGC), nu este de actualitate, ne-a declarat, ieri, Dan Sova, ministrul delegat pentru Proiecte de infrastructura de interes national si investitii straine. Domnia sa nu a dorit sa ne furnizeze vreo informatie cu privire la aceasta tranzactie, in conditiile in care stirea despre acest transfer a aparut la finalul saptamanii trecute. Dan Sova ne-a spus ca ministrul economiei Varujan Vosganian este cel care poate oferi mai multe detalii in legatura cu Minvest Deva, desi, printr-un proiect de hotarare de guvern, pachetul de 19,3% ar urma sa treaca la Minvest Rosia Montana, la care unic actionar sa fie Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine, adica in subordinea domniei sale. Astfel, participatia la proiectul minier de la Rosia Montana va trece din adminis-trarea ministrului liberal al Economiei Varujan Vosganian sub administrarea lui Dan Sova, scrie Bursa.ro.
Cel mai pagubos contract al statului roman din perioada postdecembrista, pe cale sa ia sfarsit. Orice ministru care a trecut pe la Transporturi in ultimii 9 ani s-a lovit de cel mai pagubos contract al statului roman. Fiecare a crezut ca menirea lui este sa reduca o parte din banii risipiti pe acest contract, insa rezultatele au fost intotdeauna in beneficiul companiei Bechtel, cu exceptia Ancai Boagiu, care, in 2011, a reusit sa-i scoata pe americani de pe 6 din cele 8 tronsoane. In acest an, din cauza ca CNADNR a fost trecuta in subordinea ministrului Sova, Relu Fenechiu a scapat de acest deziderat. ova insa si-a luat rolul in serios si, din luna februarie, a inceput sa renegocieze cu Bechtel. Ultimatumul expira pe 30 apr