Reclamele din reviste influenţează deciziile de cumpărare ale consumatorilor, conform unui studio Dynamic Logic. Cercetătorii au analizat 32 de campanii, derulate în mai multe medii, şi au constatat că print-urile cresc puterea de cumpărare a produsului respectiv cu peste 7 procente.
În acelaşi timp, campaniile TV au un impact de 4,6 procente, iar adăugarea acestora pe internet mai contribuie cu încă un procent la intenţia de cumpărare a consumatorilor. Combinate, toate aceste tipuri de publicitate ajută companiile să vâdă cu aproape 13 procente mai mult decât dacă nu s-ar promova pe nici un canal. (E.H.)
Reclamele din reviste influenţează deciziile de cumpărare ale consumatorilor, conform unui studio Dynamic Logic. Cercetătorii au analizat 32 de campanii, derulate în mai multe medii, şi au constatat că print-urile cresc puterea de cumpărare a produsului respectiv cu peste 7 procente.
În acelaşi timp, campaniile TV au un impact de 4,6 procente, iar adăugarea acestora pe internet mai contribuie cu încă un procent la intenţia de cumpărare a consumatorilor. Combinate, toate aceste tipuri de publicitate ajută companiile să vâdă cu aproape 13 procente mai mult decât dacă nu s-ar promova pe nici un canal. (E.H.)