Publicaţia britanică a făcut, vineri, o recenziei a pieselor Innei, în cadrul rubricii "Noua trupă a zilei".
Guardian începe prin a constata că Inna este "unul dintre marile exporturi ale României", pentru că a vândut peste un milion de CD-uri în toată lumea, i-a luat locul lui Ke$ha pe prima poziţie a topului Billboard şi a câştigat peste 21 de premii muzicale.
Britanicii mai remarcă faptul că artista româncă are 30 de apariţii pe copertele revistelor din întreaga lume, are două milioane de prieteni pe Facebook, iar videoclipurile ei de pe YouTube au fost vizionate de 150 de milioane de ori.
Apoi, britanicii trec în revistă marile hituri ale Innei, printre care "Hot", "Sun is up" şi "Amazing". Guardian o critică pe româncă pentru versurile simple şi repetitive. Britanicii se iau şi de celelalte voci de pe piesele Innei, despre care spun că aparţin unor "chelneri musculoşi de la cafenea" şi unor "fete care au inhalat heliu".
Guardian îi oferă şi alternative Innei, în caz că nu mai merge cu muzica: să devină translator în Ambasada României la Londra (pentru că s-a lăudat că ştie trei limbi), să devină înotătoare (pentru că a practicat acest sport în copilărie) sau să se întoarcă la vechea ei meserie, de agent imobiliar.
Deşi spune că nu îşi poate imagina cum a ajuns Inna să vândă atât de multe piese în Anglia, criticul publicaţiei o alătură unor nume care ar trebui să o flateze: Sabrina, Cascada şi Agnes.
Publicaţia britanică a făcut, vineri, o recenziei a pieselor Innei, în cadrul rubricii "Noua trupă a zilei".
Guardian începe prin a constata că Inna este "unul dintre marile exporturi ale României", pentru că a vândut peste un milion de CD-uri în toată lumea, i-a luat locul lui Ke$ha pe prima poziţie a topului Billboard şi a câştigat peste 21 de premii muzicale.
Britanicii mai remarcă faptul că artista româncă are 30 de