Claudiu Teohari prezintă „După bloguri“ în fiecare duminică, de la ora 23.30, la Realitatea TV. Pe lângă activitatea sa în trupa Deko, Claudiu Teohari, zis Teo, a adunat peste 4 milioane de vizite pe YouTube prin clipurile sale şi, în plus, are propriul blog de mai bine de doi ani. Cum arată bloggerul din România?
Mare, păros, frumuşel, frustrat, deştept, femeie, micuţ, amuzant, enervat, idiot, elevat, cocalar, genial, informat, cu patru clase, amator de muzică clasică, emo…
Nu există bloggeri, există doar oameni care se exprimă vizavi de ceea ce îi interesează, iar oamenii ăştia sunt de toate vârstele, sexele şi naţionalităţile.
Ăsta e motivul pentru care credem că emisiunea asta are toate şansele să fie dinamică. Ne bazăm pe vitalitatea şi energia unui grup foarte divers de oameni.
Tu cum ai devenit blogger?
M-a îndemnat nevoia. Atunci când mi-am dat seama că destul de mulţi oameni dintre cei care veneau la show-uri ne ştiau de pe internet, a devenit evident că trebuie să comunic cu oamenii ăştia. Blogul era cea mai bună soluţie.
Acolo pot să vărs nervi şi draci adunaţi pe stradă sau prin mall, dar pot să anunţ şi spectacole sau să public bucăţi de stand-up comedy din afară, pe care cred că oamenii ar trebui să le vadă.
În plus, e un mod plăcut de a mă lăsa înjurat, pentru că, atunci când cineva te înjură creativ, e mai greu să-l pui să repete ca să prinzi toate nuanţele, pe când scrisul rămâne şi mă pot bucura de o înjurătură bine compusă mult după ce creatorul ei a dispărut din viaţa mea.
Care sunt trăsăturile comune la un blogger şi la un stand-up comedian?
Nevoia de exprimare şi de confirmare. Dacă îţi fierbe oala cu presiune, de draci sau de bucurie, trebuie să dai din abur afară şi pentru asta trebuie să te exprimi. E destul de gr