Reprezentantii Green Net, compania care detine parfumeriile Beautik, spun ca asteapta ca in 2009 cifra de afaceri sa creasca cu 25 de procente. Compania a lansat de curand o noua gama de parfumuri de lux, Caron. Brandul are in urma o traditie de peste 100 de ani, incepand cu povestea lui Ernest Daltroff, creatorul brandului, care debuta in 1903, si terminand cu familia Ales (cea care a preluat brandul in 1980). Caron si-a lasat aroma si prin Romania in decursul istoriei. In urma cu jumatate de secol pudrele Caron erau printre cele mai apreciate produse de cosmetica de la noi. Inca de atunci brandul se prezinta ca fiind unul de lux, cu o distributie selectiva. Caron poate fi gasit numai in buticuri ce pastreaza acelasi concept de design, precum cele din Avenue Montaigne si Rue Fabourg Saint Honore, Paris, dar si la Londra, New York, Moscova, Dubai sau Zurich.
Pentru Bucuresti Caron a pregatit in magazinele Beautik fantanile Caron din cristal Baccarat cu parfumuri din extracte pure, ca En Avion, Neaimez Que Moi si French Cancan, precum si o editie limitata de 30 de parfumuri Pour Une Femme de Caron. De altfel in toata lumea exista numai 600 de sticle de Pour Une Femme de Caron. Designul sticlei intruchipeaza forme subtile de femeie prinse in fire de aur si organza si apartine lui Serge Mansau, un faimos sticlar francez.
In ciuda crizei, reprezentantii Green Net spun ca, pana la sfarsitul anului, vor fi vandute circa 3.000 de sticle de parfumuri si 30 de editii limitate Pour Une Femme de Caron (circa 1.600 euro per parfum). Cat despre gusturile romancelor in privinta parfumurilor, chiar si in perioada crizei, presedintele Caron Paris, Romain Ales, spune ca „femeile din Romania sunt la fel de pregatite ca si
cele din Paris sau Londra pentru a primi parfumurile Caron. Recesiunea le va impiedica poate sa-si cumpere haine, insa nu si parfumuri".
De