„Work Hard. Fly Right“ a fost mottoul Continental Airlines. Totuşi, din 3 martie toate aeronavele Continental zboară sub brandul United Airlines, ca urmare a fuziunii decise în 2010.
Chiar şi cele mai notorii branduri pot plonja către dispariţie, şi când se întâmplă, poate fi cu ani de zile înainte ca publicul cumpărător să realizeze că nu mai există. Multă lume nu ştie încă faptul că străzile nu mai sunt pavate cu chilipiruri la Circuit City (retailer de electronice din SUA închis în 2009).
Vedeţi în continuare unele dintre cele mai notorii branduri care au dispărut după ce au avut momentul lor de glorie.
Pan American World Airways
Compania aeriană Pan American World Airways sau Pan Am, după cum era cunoscută de multă lume, a fost fondată în 1927. Iniţial a fost gândită pentru a transporta poşta între SUA şi Cuba, dar şi-a extins operaţiunile la nivel internaţional şi s-a întregit cu cele mai sofisticate aeronave. Pan Am a atins vârful de glorie în perioada anilor 1960-1970, iar logoul său cu globul albastru a devenit un simbol iconic al superiorităţii sale. Totuşi, atacurile teroriste din 1988 asupra zborului 103 şi saltul făcut de preţul combustibililor ca urmare a războiului din Golf a condus la o serie de probleme financiare din care compania nu şi-a mai putut reveni. Şi-a depus actele pentru intrarea în faliment în 1991.
Hummer
Hummer-ul celor de la General Motors a fost un SUV bazat pe design-ul vehiculului militar cunoscut drept Humvee (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle). Recesiunea însă i-a venit de hac. În 2008, viabilitatea comercială a unei asemenea capodopere a consumului izbitor a fost pusă la îndoială. GM a încercat să vândă brandul, dar nu au existat cumpărători interesaţi şi în 2010 producţia sa a fost întreruptă.
Chipwich
Chipwich a fost bucuria gust