(Cica) ANAF vrea identitate vizuala noua si are brief. Am primit pe adresa de office a firmei un e-mail trimis de o oarecare doamna de la ANAF in care nu scria nimic dar era atasat un document word numit "Scrisoare de intentie". Documentul original poate fi gasit aici: Scrisoare de intentie – proiect SMIS 31224- 12 09 2013 si este in fapt o invitatie de participare la licitatie. Prima observatie: lipsa de elementara politete in abordarea unui posibil furnizor de servicii. Data si numarul de inregistrare a Scrisorii este 12.09.2013. Data limita pentru depunerea ofertei este conform documentului 24.09.2013, scrie Bogdan Branzas pe blogul lui.
Colega mea Simona cere in scris informatii suplimentare. Raspuns: le gasiti la noi pe site.
A doua observatie: lipsa de un minim "savoire faire" in relatii de afaceri.
In sfarsit facem rost de documentul oficial al achizitiei publice prin e-mail. Raspund personal acelui e-mail si acelei doamne multumindu-i in primul rand pentru interesul de a colabora cu noi, aducand apoi cateva observatii la cele scrise acolo si cerand lamuriri suplimentare, cele care pot fi citite in continuare. Nici un raspuns pana in ziua de azi.
A treia observatie: dezinteres total, in contradictie flagranta cu titlul al proiectului "Dezvoltarea unui parteneriat viabil…" vezi enuntul mai jos. Parteneriat !? Nu rezulta de nici unde judecand dupa actiunile ANAF.
Si acum fondul problemei.
Din documente reiese ca ANAF isi doreste o noua identitate vizuala si un manual de identitate. Trec peste toata burtologia obisnuita aferenta documentelor de la Stat, trec peste lipsa de politete, dezinteres si lipsa de "savoire-faire" si citez urmatoarele:
"Agentia Nationala de Administrare Fiscala cu sediul in Bucuresti, str. Apolodor, nr. 17, sector 5, intentioneaza sa achizitioneze direct, in conformitate cu p