CNA intentioneaza sa lanseze, in toamna, impreuna cu Asociatia Berarii Romaniei o campanie in scoli prin care sa incurajeze adolescentii sa bea bere fara alcool, in locul celei cu alcool. In mediul online, publisher-ul regional Inform Media intentioneaza sa vanda mai multe dintre site-urile pe care le detine, dupa cum anunta pe blogul sau Doru Panaitescu.
CNA intentioneaza sa desfasoare, in octombrie a.c., o campanie in scoli alaturi de Asociatia Berarii Romaniei, prin care sa-i incurajeze pe adolescenti sa consume bere fara alcool in locul celei cu alcool, potrivit Mediafax. Anuntul a fost facut de presedintele CNA, Laura Georgescu, in cadrul unui eveniment organizat vineri de Asociatia Berarii Romaniei. Mediafax o citeaza pe Laura Georgescu spunand ca expertii CNA care s-au deplasat, recent, in scoli au constatat ca printre problemele cu care se confrunta tinerii se numara si aceea ca "se consuma alcool in randul adolescentilor sub 16 ani".Publisherul Inform Media, care isi concentreaza activitatea pe publicatii regionale, in special in vestul tarii, scoate la vanzare site-urile pe care le detine in categoriile stil de viata, femei, copii, animale de companie si sport, anunta Doru Panaitescu pe blogul sau. Este vorba despre opt site-uri, ce pot fi vandute la pachet sau separat: Culinar.ro, Utilecopii.ro, Mayra.ro, Stilfeminin.ro, Masini.ro, Anticonceptionale.ro, Animalutul.ro, Sport365.ro. Potrivit sursei citate, Inform Media a decis sa se concentreze pe piata de anunturi si pe cea de stiri. CNA intentioneaza sa lanseze, in toamna, impreuna cu Asociatia Berarii Romaniei o campanie in scoli prin care sa incurajeze adolescentii sa bea bere fara alcool, in locul celei cu alcool. In mediul online, publisher-ul regional Inform Media intentioneaza sa vanda mai multe dintre site-urile pe care le detine, dupa cum anunta pe blogul sau Doru Panaitescu.