Secretariatul Tehnic Permanent al Pactului Regional pentru Ocupare şi Incluziune Socială în Regiunea Centru (STP Centru), structură în cadrul Universităţii Româno-Germane din Sibiu, a organizat în perioada 17-18 februarie 2011, la Târgu Mureş, a doua sesiune de training cu tema Implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene: Management financiar-contabil și achiziții publice. Sesiunea anterioară, cu aceeaşi temă, s-a organizat în luna noiembrie la Alba Iulia, iar următoarea va fi organizată la Sibiu.
CITIŢI ŞI:
László Borbély vine la Sibiu să se vadă cu primarul Iohannis
La Sibiu, universităţile au dat absolvenţilor 60.000 de euro. Apoi i-au luat înapoi
Sute de studenţi pierd sesiunea, din cauza taxelor neplătite
Aceste acţiuni sunt derulate în cadrul proiectului Înfiinţarea Secretariatului Tehnic Permanent al Pactului Regional pentru Ocupare şi Incluziune Socială în Regiunea Centru, implementat de Universitatea Româno-Germană din Sibiu şi cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Training-ul s-a adresat organizaţiilor membre ale Pactului Regional pentru Ocupare şi Incluziune Socială în Regiunea Centru şi în special personalului cu sarcini şi responsabilităţi în achiziţii şi managementul financiar al proiectelor.
„Instituţiile publice, organizaţiile neguvernamentale şi firmele din România pot beneficia de miliarde de euro pentru derularea de proiecte care să rezolve diversele probleme cu care se confruntă societatea. Cunoaşterea şi utilizarea tehnicilor de management financiar-contabil sunt esenţiale pentru ca organizaţiile să aibă capacitatea de a cheltui aceşti bani, respectând în acelaşi timp şi rigorile impuse de finanţatori şi lege. Managementul financiar al proiectului, ca element component al managementului proiectului, serveşte