În urmă cu aproape un an, trei tramvaie ticsite cu sute de călători s-au ciocnit în pasajul Lujerului din Capitală, zeci de oameni fiind răniţi în urma tragicului accident. Acum, deşi a trecut atât timp, vatmanii care se află la cârma mastodonţilor din metal ignoră în continuare viteza maximă, de 30 km/h, cu care trebuie să circule prin pasaj şi pun în pericol vieţile bucureştenilor. În urmă cu aproape un an, trei tramvaie ticsite cu sute de călători s-au ciocnit în pasajul Lujerului din Capitală, zeci de oameni fiind răniţi în urma tragicului accident. Acum, deşi a trecut atât timp, vatmanii care se află la cârma mastodonţilor din metal ignoră în continuare viteza maximă, de 30 km/h, cu care trebuie să circule prin pasaj şi pun în pericol vieţile bucureştenilor.
Nici acum, la aproape un an de la tragedie, vatmanii nu par să fi învăţat din greşelile colegilor. Zilele trecute, reporterii ziarului Libertatea au repetat un experiment pe care l-au făcut şi anul trecut, la doar două zile după accident, iar concluzia a fost una tristă. Aflându-ne într-o maşină, am mers paralel cu tramvaiul 41 în pasajul Lujerului şi am constatat că angajaţii RATB dau dovadă de inconştienţă.
Acul vitezometrului autoturismului a indicat 55 de km la oră, aproape dublu faţă de cei 30 km/ oră cu cât ar trebui să circule tramvaiele în zona respectivă.
Între timp, poliţiştii de la Rutieră sunt pe punctul de a încheia dosarul penal făcut în urma accidentului dintre mijloacele de transport.
Sute de persoane au fost audiate şi s-au făcut nenumărate expertize tehnice, rezultatul ultimei analize urmând să ajungă zilele acestea la procurori. “Mai aşteptăm ultimele concluzii ale specialiştilor, după care vom decide pe cine trimitem în faţa judecătorilor”, ne-au dezvăluit surse judiciare.
↑ Reporterii ziarului Libertatea au mers într-o maşină paralel cu un tramvai 41. La in