Din data de 9 decembrie, cotidianul sportiv își va înceta apariția zilnică și va deveni un supliment săptămâna al Ziarului Financiar, a anunțat astăzi Mediafax Group.
"Echipa ProSport şi-a fixat obiective importante pentru perioada următoare, iar schimbarea modelului de business reprezintă o adevărată provocare. Ne vom concentra pe tot ceea ce înseamnă digital şi ne vom adresa şi mai mult decât până acum practicanţilor de sport, pe care îi aşteptam în continuare la evenimentele noastre. Trebuie să ne reinventăm şi o vom face împreună cu sutele de mii de oameni care ne citesc şi ne privesc zilnic", a explicat Lucian Lipovan, redactor şef ProSport.
la rândul său, Orlando Nicoară, CEO Mediafax Group, consideră că, după experința cu cotidianul Gândul, care de doi ani a renunțat la ediția tipărită și s-a impus în presa online, "vom putea repeta succesul şi cu brandul Prosport".
În schimb, jurnalistul sportiv Cătălin Tolontan, care a lucrat la ProSport în perioada 1997 - 2003, și-a exprimat îngrijorarea cu privire la această decizie, într-o postare pe blogul personal: "Am lucrat la ProSport din 1997 și pînă în 2003. Au fost ani de efort sălbatic, alături de oameni incredibil de talentați și dedicați (...). Anunțul de azi nu a fost o surpriză pentru lumea presei. Informația plutește de ceva vreme și, spre deosebire de alți manageri mai puternici, care au declarat că nu au nici o emoție să renunțe ediția tipărită a ProSport și să rămînă pe site, mărturisesc că eu am emoți".
Cu o istorie de peste 15 ani pe piaţa media românească, ProSport este ziarul de sport care a inovat mereu şi a schimbat modul de a scrie despre sport: primul ziar full color, primele ediţii în străinătate, primele ediţii la stadion, primul ziar 3D.