Supermodelul Christy Turlington, una dintre veteranele industriei modei, revine în atenţia publicului ca ambasadoare a caselor de modă Jason Wu şi Prada după ce, luna trecută, a fost desemnată imaginea brandului Calvin Klein. La cei 44 de ani, Turlington se reîntoarce într-o nişă cel puţin exclusivistă, unde vârsta de 20 şi ceva de ani te scoate pe tuşă.
Dacă pentru campania de primăvară Jason Wu a desemnat-o protagonistă pe Stephanie Seymour , în sezonul de vară, veterana Christy Turlington a revenit pe scenă. „Mi-a făcut foarte multă plăcere să petrec timp cu Jason“, a declarat supermodelul american la sfârşitul şedinţei foto care a propulsat-o înapoi, în lumea trendurilor.
Desigur, acordul cu brandul american nu a fost singurul de acest fel. Zilele trecute, casa de modă Prada a lansat pe internet o serie de fotografii cu Turlington, alături de alte două manechine mai tinere, precizând că supermodelul anilor ʼ80 va juca, în sezonul toamnă/iarnă, rolul de ambasadoare a brandului italian, potrivit „Daily Mail“.
Deşi vârsta ei depăşeşte cu mult standardele impuse de industrie, Christy Turlington a declarat pentru publicaţia „Harper’s Bazaar“ că abia aşteaptă să împlinească vârsta de 50 de ani şi că nu are de gând să apeleze vreodată la chirurgie estetică.
Turlington face parte din garda veche a supermodelelor ce rămân în atenţia jurnaliştilor şi a stiliştilor de modă, chiar dacă au trecut pragul vârstei permise. Kate Moss, Linda Evangelista, Naomi Campbell, Cindy Crawford şi Claudia Schiffer sunt alte cinci manechine care, deşi au trecut de prima tinereţe, încă mai apar pe copertele marilor publicaţii de modă din lume.
Astfel, modelul de origine britanică Kate Moss rămâne ambasadorea brandului Versace şi deţine rolul principal în campania de promovare a brandului italian. Îndrăzneaţă şi plină de şarm, Moss îşi aminteşte cât de greu