Când Apple întârzie să vină cu o inovaţie, zvonosfera se activează şi acum ţinteşte spre un ceas inteligent de la companie. Potrivit mai multor surse, iWatch va avea display curbat şi va fi noul gadget cu care Apple să câştige piaţă cum a făcut-o cu iPhone sau iPad.
Apple a avut trei momente în anii 2000 în care a schimbat piaţa. Primul a fost în 2001, când a introdus iPod-ul, al doilea a venit în 2007 odată cu primul iPhone şi ultimul a fost în 2010, când a lansat iPad-ul. Acum, iWatch, o invenţie puţin probabilă, dar îndelung speculată, este văzut drept următorul gadget vedetă al companiei.
Cei de la „The Guadian“ au discutat cu un fost angajat Apple care mizează totul pe un ceas inteligent. Bruce Tognazzini a fost expertul în interfaţa Macintosh pentru Apple şi consideră că iWatch ar umple un gol în actualul portofoliu al americanilor. Mai mult, ceasul inteligent ar fi urmaşul liniei de iPod-uri care deja scade în vânzări (în afară de iPod Touch). Tognazzini nu are vreo sursă internă pe care se bazează, ci spune că înţelege foarte bine filosofia produselor Apple.
Apple poate crea un ceas inteligent cu o funcţionalitate revoluţionară şi cu un design superb. Există vreo îndoială în această privinţă?
Bruce Tognazzini
Cu siguranţă americanii se pricep la design şi la a prezenta funcţionalităţi banale drept inovaţii de ultimă generaţie, dar mai întâi trebuie ca iWatch să existe, să lucreze cineva la el. Dacă acest produs ar fi lansat în 2013, principalul contracandidat, dincolo de alternativele de pe piaţă, ar fi iPod-ul. În al patrulea trimestru din 2012, acest gadget a fost cumpărat în 12,6 milioane de unităţi generând un venit de peste două miliarde de dolari. Acestea sunt cotele pe care iWatch ar trebui să le depăşească.
Tognazzini înclină spre o încărcare wireless a ceasului, fiind dotat şi cu o conexiune prin Bluetooth prin c