Juanes, Robbie Williams şi Kylie Minogue se folosesc de amploarea pe care a căpătat-o "viaţa în mediul virtual" şi îşi promovează albumele recente pe Twitter sau prin jocuri online. Sursa: ARHIVA EVZ
Pentru a marca lansarea noului său album - "In And Out Of Consciousness: Greatest Hits 1990-2010" - care va apărea luna viitoare, Robbie Williams a lansat o nouă aplicaţie, intitulată Tweet The Lyrics. Jocul permite utilizatorilor să posteze pe Twitter versurile preferate ale cântecelor semnate Robbie Williams.
Tweet The Lyric a apărut pe 27 septembrie 2010, iar în fiecare săptămână baza de date a programului se va updata cu o noua piesă a cântăreţului. Modul de folosire a programului şi detaliile tehnice legate acesta se găsesc pe site-ul oficial Robbie Williams.
Kylie Minogue, Afrodita online
Pentru promovarea celui mai recent album, intitulat "Aphrodite", apărut în România pe 6 iulie, Kylie Minogue a lansat un joc online. Acesta îl poartă pe user într-o aventură pe mai multe nivele - un sistem clasic în care utilizatorul trebuie să colecteze inimi şi să evite obstacole. Artista şi-a folosit vocea pentru joc şi este alături de cei ce-l joacă, deoarece postează, din când în când, de comentarii. Jocul poate fi găsit pe site-ul oficial Kylie Minogue.
Primul extras pe single a fost piesa "All The Lovers", iar în prezent artista promovează cel de-al doilea single, intitulat "Get Out of My Head".
Juanes şi pe Twitter şi pe Facebook
Nici artistul columbian Juanes nu ignoră importanţa site-urilor de socializare Twitter sau Facebook. Într-una dintre pauzele de filmare a clipului pentru cea mai nouă piesă "Y No Regresas", care va fi inclusă pe cel de-al cincilea album (material discografic care încă nu are un titlu oficial), artistul, care are trei milioane şi jumătate de fani pe site-urile de sociali