Suntem dependenţi de gadgeturi şi asta s-a văzut cel mai bine la târgul mondial al industriei de electronice şi electrocasnice. Există un loc unde, din 1924 încoace, greii industriei de electronice îşi încleştează armele - a se citi produsele de top - în încercarea de a convinge consumatorul că fiecare dintre ei e cel mai bun. La început, doar producătorii europeni şi-au dat întålnire la IFA (Internationale Funk-Austellung - Tårgul Internaţional de Radio) Berlin,
Suntem dependenţi de gadgeturi şi asta s-a văzut cel mai bine la târgul mondial al industriei de electronice şi electrocasnice.
Există un loc unde, din 1924 încoace, greii industriei de electronice îşi încleştează armele - a se citi produsele de top - în încercarea de a convinge consumatorul că fiecare dintre ei e cel mai bun. La început, doar producătorii europeni şi-au dat întålnire la IFA (Internationale Funk-Austellung - Tårgul Internaţional de Radio) Berlin, pe vremea cånd produse electronice se numeau doar radiourile. Treptat însă, evenimentul s-a transformat în cel mai mare tårg internaţional dedicat produselor electronice, iar din acest an, pe lista participanţilor s-au adăugat şi producătorii de electrocasnice, care au avut parte de tratament special, peste 25.000 de metri pătraţi de expoziţie dedicată.
De la cel mai performant televizor cu ecran plat şi pånă la ultimul răcnet în materie de roboţi de bucătărie şi filtre de cafea, capabile să producă zeci de combinaţii şi reţete, la IFA găseşti orice. „Nu e un eveniment tehnologic tradiţional şi mă bucur că din acest an este prezent şi sectorul de home-appliances, aici nu mai vorbim de cutii, de hardware, ci de life-style, despre cum vor consumatorii să-şi trăiască viaţa“, încearcă Andrea Ragnetti, noul CEO al diviziei de Consumer Life-style al Philips, să explice noul concept. Pentru Philips, care a ieşit recent de pe piaţa nor