Scandalul iscat in jurul companiei germane din cauza aglomeratiei constante din sediul de relatii cu clientii este aproape de final. E.ON ii va astepta pe ieseni intr-un sediu mai spatios si cu un numar mai mare de angajati, in care timpii de asteptare vor fi redusi semnificativ fata de actuala locatie de pe Agata Barsescu. Noul sediu va fi chiar in centrul orasului, la Palas Iasi, iar mutarea se va face, cel mai probabil, inca din aceasta saptamana.
"Dupa luni intregi de insistente si discutii cu conducerea companiei E.ON, am reusit sa ii convingem sa puna la dispozitia clientilor din Iasi un nou sediu in care se va aloca un numar mai mare de ghisee si un spatiu mai extins. Este un pas inainte in ceea ce priveste relatia furnizorului cu clientii sai. I-am facut sa inteleaga faptul ca sunt necesare aceste lucruri la Iasi, pentru ca este unul dintre cele mai mari orase din tara, iar cetatenii au nevoie de acest lucru", a declarat deputatul Sorin Iacoban.
In fata instantelor judecatoresti, E.ON a sustinut ca obligatia de infiintare a noi centre de relatii cu publicul le aduce un mare prejudiciu, fiind nevoiti sa utilizeze astfel resurse importante si a contestat decizia. In cele din urma, la Tribunalul Mures s-a decis ca operatorul de energie electrica sa suplimenteze centrele de relatii cu publicul, asa cum a cerut Comisariatul Regional pentru Protectia Consumatorilor Regiunea Nord Est.
"Noi ne-am aparat in fata instantei de judecata si am prezentat situatia asa cum o stiu de altfel si multi ieseni care au avut nesansa sa vina in contact cu acea locatie, de pe strada Agata Barsescu nr. 4. Am depus la dosare, pe langa actele pe care le-am obtinut in timpul controlului, si numeroasele materiale ale mass-media locale pe o perioada de cativa ani, in care este prezentata problema. Am aratat totodata ca operatorul economic a inceput deja o s