PostMaster, companie romaneasca la care Austrian Post detine 26%, tinteste afaceri de 11 milioane euro, in crestere cu 10% fata de 2011.
Compania a inregistrat anul trecut afaceri care s-au ridicat la 9,9 milioane euro, iar reprezentantii PostMaster sustin ca evolutia a venit ca urmare a atragerii de noi clienti si dezvoltarea infrastructurii de functionare.
“Este o piata foarte competitiva, dominata in prezent de Posta Romana. Rezultatele din prezent vin ca urmare a dezvoltarii unei infrastructuri eficiente care include 1700 de distribuitori, 47 de birouri locale, harti vectoriale detaliate si actualizate periodic cu situatia destinatarilor, o capacitate de distributie de 6.000 de tone de material anual si un control eficient al livrarilor. Asteptam cu interes anul 2013 si liberalizarea pietei serviciilor postale. Suntem pregatiti sa concuram cu Posta Romana pe aproximativ 80% din teritoriu, acoperind 95% din populatie, si credem ca vom putea asigura livrari mai eficiente si cel putin la fel de avantajoase ca pret”, a declarat Mihai Preotescu(foto dreapta), managing partner PostMaster.
Cele doua zone de business pe care activeaza PostMaster sunt distributia neadreasata a cataloagelor publicitare si de informare, dar si serviciile postale de distributie adresata, segment care va suferi schimbari semnificative odata cu liberalizarea pietei de la 1 ianuarie 2013. Totodata, compania mai ofera si servicii de GeoMarketing (repartizarea clientilor pe diferite zone, segmentarea acestora dupa venit sau preferinte de consum - n.r.), dar si de gestiune a bazelor de date.
Segmentul de piata pentru distributia neadresata este polarizat fiind gestionat in proportie de 95% de PostMaster impreuna cu Inbox Marketing, principalul competitor pe segmentul serviciilor postale private din Romania.
800 milioane trimiteri publicitare anual Piata de materiale n