Italianul de la Astana este mare favorit, însă spaniolii Valverde şi Joaquim Rodriguez aşteaptă orice mişcare greşită
În urmă cu trei luni, Vincenzo Nibali câştiga pentru prima oară în carieră Turul Italiei, în stil de mare campion. Rutierul de la Astana demonstra într-unul dintre cele mai grele Giro din ultimii 30 de ani că a atins maturitatea din punct de vedere sportiv, dominând competiţia atât pe cei mai înalţi munţi, cât şi la contratimp sau pe coborâre. Iar acum Nibali vrea să devină al patrulea rutier din istorie care reuşeşte „dubla“ Giro-Vuelta, după Eddy Merckx (1973), Giovanni Battaglin (1981) şi Alberto Contador (2008).
13 etape de munte!
Însă pentru a reuşi această performanţă, Nibali, care este favorit la casele de pariuri în faţa lui Alejandro Valverde (Movistar) şi Joaquim Rodriguez (Katiuşa), va trebui să reziste într-unul dintre cele mai grele Tururi ale Spaniei organizate vreodată. Cu şase etape de munte înalt şi alte şapte de munte mediu, Vuelta care debutează mâine cu un contratimp pe echipe de 27,4 kilometri se anunţă extrem de dificilă chiar şi pentru ciclişti cu calităţi native de căţărători, precum columbienii Carlos Betancur (AG2R-La Mondiale) şi Sergio Henao (Sky), aflaţi şi ei printre favoriţi.
Italianul de la Astana este mare favorit, însă spaniolii Valverde şi Joaquim Rodriguez aşteaptă orice mişcare greşită
În urmă cu trei luni, Vincenzo Nibali câştiga pentru prima oară în carieră Turul Italiei, în stil de mare campion. Rutierul de la Astana demonstra într-unul dintre cele mai grele Giro din ultimii 30 de ani că a atins maturitatea din punct de vedere sportiv, dominând competiţia atât pe cei mai înalţi munţi, cât şi la contratimp sau pe coborâre. Iar acum Nibali vrea să devină al patrulea rutier din istorie care reuşeşte „dubla“ Giro-Vuelta, după Eddy Merckx (1973), Giovann